أخــــاف ليه

-
أعرف أن الطريق مازال طويلا .. أعرف انني مازلت أبدأ حياة بدأت قبلي بوقت طويل .. لكنني مازلت مصرا على أن اخوضها بقوة .. لاتزال اهدافي مشوشه .. لاتزال العقبات تتناثر امامي بكثره .. لايزال المحبطون ينسجون خيوطهم من حولي .. لكنني اعلم انني املك في يدي حبكي .. يقويني .. يدفعني .. يصبرني .. يبعث في نفسي الامل كلما يأست .. ستكون كلماتك وقودي .. وستكون نظراتك طريقي .. عيون اعلم انها لا تكذب .. لاتخون .. هي فقط تحب .. تنفعل إذا غضبت .. و تبكي إذا أحبت .. و تبتسم إذا رضت .. هي حياتى أمنحها لكي .. و أحلامي اكتبها من اجلك .. هو ماض بك .. و حاضر عنك .. و مستقبل اخوضه لأجلك
-
أخاف ليه و من إيه .. وأنا معايا حبيبي و ده كفاية و أقول إيه .. أقول ليه .. هوه الكلام هيوصف إيه .. تفوت سنين يدوب وأنا بوصف عنيه .. يعني أنا هوصف ملامحه في قد إيه
لقيت فيه و في عنيه .. غرام بيلمس قلبي بإحساسه .. بعيش بيه وأموت فيه .. و كل ده وشويه عليه
-
-
-
كلمات أغنية / أخاف ليه ... لؤي
-

Followers

Pageviews Last 7 Days