نفسي أحبك

-
مئات المحبين يتراصون على ضفتي النيل
-
اجساد متلاصقه .. مشاعر متبادله .. احاديث لا تخضع للرقابه
-
عيون تملؤها شقاوة الحياه .. و شفاه لا تعرف السكوت
-
سيقان مرتعشه و أيـدٍ تبعث الطمأنينه فى قلوب قلقه ومترقـبّـه
-
يمكنك أن تميز فى حركاتهم .. هذا الشغف للحياه
-
يمكنك ان تشعر حقا .. بغيره حقيقية تجاه تلك المشاعر المتقابلة
-
جالسون هم .. يسيرون .. لكنها قصه واحده
-
هم بالتأكيد يعيشون قصه حب
-
فلماذا يجب علينا - نحن تحديدا - أن نوقف تاكسي ونغادر المكان ؟؟
-
-
نفسي أحبك .. نفسي متقوليش كفايه
هوه إمتى الحب كان له فى يوم نهايه
سيبني أقولك كل حاجه أنا نفسي فيها
فى حاجات كتير .. يا حبيبي .. جوايه
-
أوصفلك إيه ولا إيه .. دانا قلبي مليان كلام
لو هحكيلك عليه .. هيدوب قلبك قوام
-
إنت حاسس باللى حبك عمله فيـّه
هوه قبلك كان في مين بيحس بيّـه
أيوه نفسي كل ثانيه تكون معايا
وأنا ليك هعيش أيامي الجايه
-
-
محمد الصاوي / نفسي أحبك
-

Followers

Pageviews Last 7 Days