حاجة غريبة

-
حاجه غريبه
قال ايه انا وانت قاعدين هنا
وايديك يا حبيبي فى ايديه
والناس حوالينا متجمعا
وبجد هيغمى عليه
انا روحي خلاص راحت وراك
مش عايزه حاجه الا رضاك
ما الحب كله هنا اهه معاك
وكلامي بقه كله عليك

-
م الفرحه حبيبي انا مش هصدق تاني
حد يتحداني
ويقولي اختاروا البـُعد
ما خلاص حلمنا عشناه , جمـّعنا الليله
فى حكايه جميله
وبقينا لبــــــــــعض
-
حاجه غريبه
قال ايه شغلو مزيكا هاديه
علشان هنرقص سوا
هلمس ايديك , قلبي يناديك
هنطير فوق ف السما
عينك عليه .. دانا م اللى فيه
خايف لأقع .. يضحكو عليّه
لما حبيبي تبقى عنيه
سارحه فى حضن عينيك

-
الليله حبيي .. انا عمري .. بدا من تاني
مش هكون وحداني
إنت عـُـــــــــــمر جديد
والدبله خلاص ربطت .. اسامينا الليله
الحب هنا حوالينه
والجاي احــــــلى اكيد

-
حاجه غريبه
قال ايه وبقينا لبعضنا
والحلم معدش خيال
فستانك ابيض وحلاوتك
ملهاش يا حياتي مثال
زغاريط بتلالي من جمبنا
و الضحكه عايشه فى قلبنا
والفرحه خلاص جت عندنا
ياحبيبي انا عمري ليك

-
-
-
طنــــطاوي
-
-

Followers

Pageviews Last 7 Days